Veelgestelde vragen

Waarover heb je een vraag?

Producten

Mijn artikelen vertonen gebreken. Wat moet ik doen?

Dat is niet mooi om te horen. Wij lossen graag je problemen op. Voor vragen en gebreken verwijzen je graag naar ons contactformulier. Wij nemen zo snel mogelijk contact me je op.

Kan ik de producten van RC Choice in het buitenland bestellen?

Wij bezorgen onze producten in Nederland en België geheel kosteloos. Wil je één van onze producten laten bezorgen buiten Nederland of België? Stuur dan een mail met product voorkeur en afleveradres naar: rcchoice@renardcommerce.com

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Nee, dat kan niet. Nadat je de bestelling bij ons hebt geplaatst kan de bestelling niet meer gewijzigd worden. Je kunt de bestelling wel kosteloos retourneren.

Retourneren

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Ja dat kan. Je kunt je bestelling binnen 14 dagen kosteloos retourneren.

Hoe kan ik mijn bestelling kosteloos retourneren?

Stuur ons een bericht via het contact formulier. Wij zorgen dat je een retour verzendzegel binnen 2 werkdagen ontvangt.

Wat zijn de uitzonderingen op retourneren?

Je kunt je voorstellen dat de artikelen niet geretourneerd kunnen worden als:
Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Bezorgen & bestellen

Waar is mijn pakketje?

Je kunt jouw bestelling door middel van de meegestuurde track & Trace in de gaten houden. Heb je deze mail niet ontvangen? Stuur dan een mail naar rcchoice@renardcommerce.com

Wat moet ik doen als ik een deel van mijn bestelling niet heb ontvangen?

Wacht nog even rustig af. Het kan misschien zijn dat jouw bestelling in meerdere pakketjes geleverd wordt. Mis je een onderdeel van je product? Stuur dan een mail naar rcchoice@renardcommerce.com. Onze klantenservice neemt zo snel mogelijk contact met je op.

Garantie & Klachten

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in
topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een
bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt
waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Op grond van het Europese
recht zijn wij aansprakelijk voor elk gebrek van overeenstemming dat
binnen een termijn van twee jaar na de levering van de goederen aan het
licht komt. U kunt aanvullende rechten hebben op grond van het
Nederlandse recht.
Wanneer u een gebrek aan het product ontdekt of
zou horen te ontdekken dient u binnen een redelijke termijn contact op
te nemen met ons. Een redelijke termijn is in ieder geval twee maanden.
Onder omstandigheden kan een termijn van langer dan twee maanden ook
acceptabel zijn.
Indien u tijdig contact met ons opneemt zullen wij zorgen voor een kosteloze reparatie of voor vervanging.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland.
We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen
naar rcchoice@renardcommerce.com. Leidt dit niet tot een oplossing, dan
is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via
Stichting WebwinkelKeur via
https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15
februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten
aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit
ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht
nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te
deponeren via het platform van de Europese Unie.